Разглеждани теми в курса:
Фирменият WEB-сайт като “продукт”. Планиране на сайта. Приходни модели. Именуване на сайта. Хостинг на сайта . Проектиране на сайта. Виртуални конвенции. Организация и навигация. Локализация на сайта. Проучване на потребителите. Оценка на WEB-сайта. Правила за Web дизайн Комуникационна политика на фирмата в Интернет. Комуникационен микс в Интернет. Рекламата в Интернет. Промоция на WEB-сайта. Стратегии за привличане и задържане на посетители към сайта. Рейтинг на сайта. Трикове за подобряване мястото на фирмения WEB-сайт в търсещите машини. Search Engine Optimization (SEO). Предлагане на безплатна информация.
продължителност на курса - 35 учебни часа / 6 дни/
► Завършване и удостоверяване на професионалното обучение и образование:
Завършването на модул „Уеб сайтът на компанията като инструмент за ефективен бизнес” от Учебния план като част от професия „Организатор Интернет приложения”се удостоверява съгласно чл.76 от Наредба №4 / 16.04.2003 г. за документите в системата на народната просвета с Удостоверение за професионално обучение.
| курс по електронна търговия | начална страница |връзка с нас | обратно горе|
|